// سؤالات متداول

سوالات متداول

کشور مبداء شرکت انرپک کجاست ؟

شرکت انرپک یک شرکت آمریکایی است . مالکیت اصلی شرکت انرپک متعلق به گروه Actuant میباشد .

کارخانه انرپک در کدام کشور است ؟

انرپک دارای کارخانه های متعددی در کشورهای مختلف میباشد . این کارخانجات که همگی متعلق به انرپک هستند با استانداردها و مدیریت مستقیم شرکت انرپک اداره میشوند . بعنوان مثال ما در آمریکا ، تعدادی از کشورهای اروپایی ، کروه جنوبی ، هند و چین ، کارخانه های تولید محصولات هیدرولیک را دایر کردیم تا بتوانیم بهترین محصولات و تجهیزات هیدرولیک به کل جهان عرضه کنیم .

چگونه محصولات انرپک را خریداری کنم ؟

نمایندگان متخصص و فعال در سراسر جهان برای این خدمت آماده ارائه مشاوره به شما هستند . ما برای مدیریت ارتباط سریعتر ، برخی از آنها را بعنوان سرگروه انتخاب کردیم که در کشورهای مختلفی بر اساس منطقه ی جغرافیایی با شما در ارتباط باشند . در آفریقا ، آسیا ، اروپا ، آمریکا ، استرالیا . بعضا در برخی از مناطق ، ما چند سرگروه داریم . 

آدرس شرکت اصلی انرپک کجاست ؟

بر اساس برنامه ریزی سهامداران و مدیران شرکت ، هر منطقه ی جغرافیایی در جهان مسئول مستقیم خود را دارد و شما میتوانید با آن تماس بگیرید . آدرس مستقیم ما را میتوانید از وبسایت شرکت انرپک برداشت کنید . 

محصول اصلی و غیر اصلی را چگونه تشخیص بدهیم؟

متاسفانه برخی افراد اقدام به تولید محصولات با نام انرپک میکنند . ما حتما از مسیرهای قانونی نسبت به احقاق حق خودمان و جلوگیری از سوء استفاده آنها اقدام میکنیم و بخش حقوقی ما همواره این موارد را رصد میکند . شما میتوانید در اولین سوالی که در اینگونه موارد برایتان پیش آمد موضوع را به نماینده ما اطلاع دهید . مابقی روال برنامه ریزی شده است و اقدام خواهد شد . برای بررسی محصول اصلی هم نماینده ما میتواند به شما کمک کند و محصول را بازرسی کند

محصولات را باید بصورت ست شده تهیه کنم؟

برای کارهای عمومی ، شرکت انرپک برخی از ست های پرمصرف را طراحی و ارائه کرده است . اما شما بر اساس نیاز پروژه و کار ، باید نسبت به ست کردن انواع تجهیزات هیدرولیک اقدام کنید . با توجه به اینکه هر مجموعه لازم است تا طبق نیاز دقیق خود نسبت به خرید برنامه ریزی کند ، مشاوران شما در انرپک بهترین گزینه برای ارائه مشاوره ی رایگان برای اسمبل کردن تجهیزات مورد نیاز شما هستند . 

آیا همه محصولات انرپک 700 بار هستند؟

اغلب محصولات انرپک بر اساس فشار 700 بار تنظیم شده اند و برای همین بیشترین محصولات تولید شده در همین رنج میباشند . اما به صورت محدود و خاص ، شرکت انرپک برای رفع نیاز پروژه ها اقدام به طراحی محصولاتی با فشار بیش از 700 بار نموده است . اگر نیاز شما را محصولات 700 بار تامین نمیکند ( در این مورد دقت کنید ) ، مشاوران انرپک میتوانند شما را راهنمایی کنند .

اطلاعات تماس فروش محصولات هیدرولیک انرپک

محصولات هیدرولیک ENERPAC

// مرکز پشتیبانی

تیم پشتیبانی شما
مشاوره ، طراحی ، تامین ، نصب و راه اندازی

01

ما بهترین مشاوره برای نیازسنجی و طراحی سیستم های هیدرولیک شما را انجام خواهیم داد . با مشاوره با ما هزینه های طراحی و تامین تجهیزات خود را کاهش دهید .

اطلاعات بیشتر
01

مشاوره و طراحی

مشاوره و طراحی
02

محصولات هیدرولیک انرپک برای پروژه هایی که نیازمند تجهیزات هیدرولیک هستند بهترین گزینه است . تیم تخصصی ما بهترین محصولات را برای شما تهیه خواهد دید تا با اطمینان خاطر بتوانید پروژه ی خود را اجراء کنید .

اطلاعات بیشتر
02

تامین و فروش

تامین و فروش
03

برای نصب و راه اندازی تجهیزات هیدرولیک مثل سیستم های بالابری هیدرولیک یا آچار هیدرولیک ، متخصصین ما ضمن نصب و راه اندازی ، آموزش های لازم و ضروری را برای کار با دستگاههای هیدرولیک ارائه خواهند داد ، پس از راه اندازی ، برای پشتیبانی و خدمات پس از فروش ....

اطلاعات بیشتر
03

نصب و پشتیبانی

نصب و پشتیبانی